סל קניות

סל קניות ריק

עמוד הבית > אטרקציות בפיליפינים > אל נידו > אטרקציות באל נידו

אטרקציות באל נידו

דברו איתנו לתיאום החופשה המושלמת

    אל נידו (El Nido), השוכן בקצה הצפוני של פלאוואן (Palawan), הוא גן עדן טרופי המזמין מטיילים עם הנופים המדהימים שלו, המים הצלולים כבדולח ובעלי החיים הימיים המגוונים. פנינה פיליפינית זו אינה רק יעד – זוהי חוויה סוחפת הפותחת מגוון של פלאי טבע. בואו נצא למסע בין האטרקציות שהופכות את אל נידו ליעד ראוי לרשימת חובה עבור חובבי טבע, הרפתקנים ואלו המחפשים את הבריחה האולטימטיבית מהאי.

    אטרקציות באל נידו

    אטרקציות באל נידו

    סיור איים באל נידו – D

    סיור דילוג איים D באל נידו מתמקד בחוויות שנורקלינג וביקור בחופים מרוחקים עם נופים טבעיים…

    קרא עוד

    סיור איים באל נידו – C

    סיור דילוג איים C באל נידו מציע חוויה ייחודית עם מגוון אתרים טבעיים שלא כל…

    קרא עוד

    סיור איים באל נידו – B

    סיור דילוג איים B באל נידו כולל סדרת איים וחופים עם נופים טבעיים מרהיבים והזדמנויות…

    קרא עוד

    סיור איים באל נידו – A

    סיור דילוג איים A באל נידו הוא אחד מהסיורים הפופולריים ביותר באזור והוא מוביל את…

    קרא עוד

    מתלבטים באילו אטרקציות לבחור?

    דברו איתנו

    צריכים עזרה בתיכנון הטיול?

    רק תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לכל השאר

    דמיינו חופים נטושים עם חול לבן אבקתי עם מים צלולים ובצבע טורקיז, צוקי גיר עוצרי נשימה, איים סודיים ושקיעות דרמטיות – באמת אל נידו צריכה להיות ברשימה  של כל מטייל.

    מזג האוויר באל נידו הוא כמעט תמיד קיצי, מה שהופך אותה ליעד נהדר לאורך כל השנה. האטרקציה העיקרית של אל נידו היא מספר יעדים של דילוג בין איים אליהם תוכלו לנסוע בקלות.

    האי מציע למחפשי הרפתקאות וחובבי טבע סיורים מרגשים כגון טיפוס צוקים, קיאקים, טרקים למפלים ורביצה בחופי פאלאוואן הבתוליים.

    לחוות את אל נידו זה כמו ללכת לאיבוד בתוך חלום, כזה שלא הייתם רוצים להתעורר ממנו. הפאר והקסם שלה בוודאי יאפשרו לכם לטעום מגן עדן עלי אדמות. לא יכולים לחכות לחקור את אל נידו? התחילו לתכנן את הטיול שלכם עם רשימה זו של כל הדברים שיש עשות באל נידו ואסור לפספס כשאתם חוקרים את היעד הטרופי המדהים הזה.

     

    צמרמורת בחוף נקפאן

    חול זהוב נטוש, מים כחולים צלולים ונוף סוריאליסטי של האוקיינוס ממתינים לכם בחוף נקפאן (Nacpan Beach). רק המחשבה על רביצה תחת השמש בגן העדן הזה גורמת לך לייחל לבריחה החלומית הזו.

    45 דקות עד שעה נסיעה מהעיר אל נידו שווה את זה ברגע שאתם דורכים בפיסת גן עדן זו. קראו ספר, האזינו למוזיקה או צפו בגלים נושקים לקו החוף בעודכם סופגים את היופי שיש לחוף נקפאן להציע. תיירים מקומיים וזרים מתלהבים מחוף נקפאן (Nacpan Beach) שאורכו 4 ק"מ באל נידו (El Nido) בגלל האווירה הנינוחה כאן.

    חוף נקפאן (Nacpan Beach) הוא חלק מחופי התאומים (Twin Beaches) עם חוף קאליטנג (Calitang Beach) הסמוך. ניתן לטפס עד לנקודה הגבוהה ביותר ולראות את הנוף של שני החופים. אם אתם מסיירים בחוף נאקפאן (Nacpan Beach), קנו משקאות או חטיפים בבר החוף בזמן שאתם עובדים על השיזוף שלכם. השקיעה בחוף נקפאן היא גם חובה לראות, הדובדבן שבקצפת לחופשה טרופית מושלמת באל נידו, פלאוון.

     

    להתפעל מהיופי של הלגונה הגדולה

    הלגונה המלכותית הזו באי מינילוק נראית כמו סצנה היישר מסרט. זה כאילו אתה מועבר לממד אחר שבו אתה מוקף בצוקים נישאים בשורה כדי לשמור עליך.

    כשנכנסים דרך הלגונה הגדולה, הכל נראה לעין – המים הכחולים הצלולים, קרן האור המציצה מבעד לראש הצוקים, ותצורת אבן הגיר העסיסית.

    בשל מאמצי הממשלה המקומית לשמור על מצבם הבתולי של איי אל נידו ולהימנע מצפיפות, סירות אינן מורשות להיכנס יותר ללגונה הגדולה. זמן השהייה ומספר התיירים נשלט גם הוא בקפידה.

    תיירים, לעומת זאת, יכולים לעלות על קיאקים ולחתור בכניסה הרדודה שתוביל לבריכה טבעית ענקית עם מי טורקיז מוקפת מצוקי גיר נישאים.

     

    קיאקים בלגונה הקטנה

    יעד נוסף באי מינילוק הוא הלגונה הקטנה המפורסמת. כפי שהשם מרמז, היא קטנה יחסית בהשוואה ללגונה הגדולה, אך לא ניתן לזלזל בה בכל הנוגע ליופי ולקסם שהיא מקרינה.

    בניגוד ללגונה הגדולה שבה ניתן להיכנס בקלות אל הפתח, ללגונה הקטנה יש כניסה קטנה יותר. אפשר לשחות או לרכוב על קיאק ולעבור סדק בקיר אבן גיר כדי להיכנס פנימה במהלך סיור הלגונה הקטנה.

    ברגע שתהיו בפנים, תוכלו לטבול או לשוט בקיאק סביב המים השלווים של הלגונה הקטנה וליהנות מהסביבה הרגועה שלה עם צליל הטבע כפסקול ברירת המחדל שלכם. מי הטורקיז השלווים שלה, המרכיבים בריכה טבעית באמצע צוקים, הם המקום המושלם.

    בדומה למדיניות המיושמת בלגונה הגדולה, גם למספר התיירים וזמן השהייה בלגונה הקטנה יש מגבלות כדי לשמור על האווירה הקסומה שלה.

     

    לטבול בלגונה הנסתרת

    בריכה טבעית ייחודית זו באי מינילוק (Miniloc) של אל נידו ידועה גם בשם הלגונה הנסתרת (Hidden Lagoon). ללגונה הגדולה הפופולרית הזו של אל נידו יש הפתעה מתוקה שמחכה לכם ברגע שאתם נכנסים לפתח קטן על צוקי אבן הגיר המלכותיים.

    כשתגיעו לכאן, הסירה שלכם תעשה את דרכה לחוף חול לבן קטן בחלק הדרומי של האי מינילוק. תעברו דרך פתח חלול דמוי מערה סלעית, היזהרו במיוחד והגנו על ראשכם. אתם יכולים בקלות לדשדש לתוך הפתח אם זה זמן שפל.

    כשתיכנסו פנימה, תקבל את פניכם בריכה טבעית קטנה מוקפת צוקי גיר גבוהים להפליא – זוהי הלגונה הסודית.

    תוכלו לטבול בבריכה הקרה הטבעית ולקבור את אצבעות רגליכם בחול הלבן והיפה שלה. בניגוד ללגונה הגדולה וללגונה הקטנה, המים כאן קרירים יותר בגלל הצוקים המכסים אותם מאור השמש.

    עם זאת, סיור בלגונה נסתרת נעשה בשעות השפל, המים עמוקים רק בגובה הברכיים והפעילויות מוגבלות לטבילה מהירה או צילום תמונות. אבל המסתוריות של הלגונה הסודית היא מה שהופך אותה ליעד ראוי.

     

    גלו את החוף הנסתר

    בדומה ללגונה הגדולה, תצטרכו לעלות על קיאק או לשחות מהסירה שלכם כדי להגיע לחוף הנסתר הזה. רצועת החוף הקטנה והבתולית של חול לבן הנקראת החוף הנסתר.

    סירות לא יכולות להיכנס בכניסה כדי להגיע לחוף הנסתר. מכיוון שהמרחק מהמקום בו עוגנות הסירות והחוף עצמו רחוק מדי; הדרך הטובה ביותר להיכנס פנימה היא על ידי רכיבה על קיאק מהסירה שלכם, שם תעברו דרך צוקי קארסט גבוהים.

    אתם יכולים לבחור לשחות, אבל אני אומר לכם, זה ייקח זמן. בסוף שייט הקיאקים (או השחייה הארוכה) שלכם, תראו חוף בתולי עם נוף מדהים של פתח נוסף המוביל לים הפתוח, ממוסגר על ידי שני קירות של צוקי גיר מחודדים. באמת נוף עוצר נשימה.

    המים הצלולים כאן רדודים יותר מהלגונה הגדולה והלגונה הקטנה והם מצוינים לשחייה מרגיעה. החול הלבן של החוף הנסתר (Hidden Beach), שלאורכו צמחייה עבותה, הוא גם המקום הנכון להשתזף או לבנות ארמונות חול אם יש לכם ילדים איתכם.

     

    מצאו את החוף הסודי

    אל נידו עדיין לא סיימה עם מקומות נסתרים וסודיים! גולת הכותרת וחובה לראות את החוף הסודי. אומרים שהחוף הקסום והנסתר הזה באל נידו היה ההשראה מאחורי הרומן "החוף", מאת אלכס גרלנד. לאחר מכן הוא עובד לסרט בכיכובו של ליאונרדו די קפריו.

    ברגע שהסירה שלכם תגיע, לא תראו דבר מלבד קיר גדול של צוקי גיר ללא חוף באופק. כדי לראות את החוף הסודי, תצטרכו לשחות דרך החור מתחת לצוקים המתנשאים. הפתעה מתוקה בדמות חוף בתולי נסתר מחכה לכם מאחורי החומה המקיפה אותו.

    היזהרו כשאתם שוחים דרך החור, במיוחד אם הגלים חזקים. קיאקים לא יכולים להיכנס דרך החור, אז האפשרות היחידה היא לשחות. מדריך הטיולים שלכם יספק לכם אפודי הצלה ויסייע לכם כשאתם עושים את הדרך פנימה. אבל המאבק יהיה שווה את כל זה כאשר תראו את החוף הסודי.

     

    הירגעו באי שימיזו

    האי שימיזו (Shimizu Island) הוא התחנה המושלמת להירגע בחוף החול הלבן הקריר שלו או לשלוף את ציוד השנורקלינג שלכם כדי לחקור את החיים הימיים הצבעוניים שלו. למעשה, סיור באי שימיזו יאפשר לכם לרבוץ באחד החופים הטובים ביותר באל נידו שמשמש כיעד עצירת צהריים פופולרי.

    תוכלו לראות כאן מינים שונים של דגים בצורות, צבעים וגדלים שונים. תוכלו לחקור את יופיו של האי שימיזו (Shimizu) מתחת למים באמצעות שנורקלינג, או להירגע ולהתרווח על חוף החול הלבן שלו.

    הסיור בין האיים כולל בדרך כלל ארוחת צהריים בתחנה זו באי. תוכלו לשחות עוד קצת או לנמנם בצל צוקי אבן הגיר בזמן שאנשי הסירות והמדריך שלכם מנקים ומתכוננים לצאת לתחנה הבאה שלכם.

     

    חוף שבעת הקומנדו

    חוף שבעת הקומנדו (Seven Commandos Beach), שאורכו 320 מטרים, נקרא על שם שבעה חיילים שנתקעו כאן במהלך מלחמת העולם השנייה.

    חוף שבעת הקומנדו הוא חוף חול לבן ראוי לגלויה שלאורכו עצי קוקוס וקיר מסיבי של צוקי גיר ברקע. זוהי התחנה האחרונה המושלמת עבור תיירים לרבוץ על החול עם קוקוס שזה עתה נפתח.

    לחוף שבעת הקומנדו יש חוף רחב מספיק כדי שתיירים יוכלו לשחק כדורעף חופים או לעבוד על השיזוף שלהם. החוף ידוע גם בגלים העדינים שלו; תוכלו להירגע ליד המים הצלולים לאחר יום מעייף של קיאקים בלגונות.

    זה גם המקום הנכון לשנורקלינג בגלל המים השקטים ובעלי החיים הימיים.

     

    צפו בנוף ממקדש מאטינלוק

    בניגוד לחופים וללגונות של אל נידו, שגולות הכותרת העיקריות שלהם הן חופי החול הלבן והבתוליים והמים הצלולים. תחנה זו של דילוג בין איים היא ייחודית.

    מקדש Matinloc, הוא נווה מדבר רוחני נטוש שיושב על גבי האי Matinloc ומציע את אחד הנופים הטובים ביותר של אל נידו.

    יש גם מיני-מוזיאון באי שבו תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של המקדש. הסיפור מספר כי חסיד Matinloc היה חזון של כיפה עם 12 עמודים ובתוכה היתה דמותה של מרים הבתולה.

    המקדש נבנה על בסיס חזון זה, ולאחר השלמתו, הם התברכו ביבול שופע של דגים, ובכך הפך למקום קדוש עבור חסידי Matinloc.

    הדרך אל מרפסת התצפית עוברת דרך גרם מדרגות מצוק גיר, לכן הקפידו לנעול נעליים. ברגע שתגיעו לפסגה, תוכלו לטפס עוד אל הצוקים המשוננים כדי לראות נוף של 360 מעלות על האיים השכנים ועל המים הכחולים של אל נידו.

     

    שרטון אי הנחשים

    אי הנחשים, שנקרא בשל שרטון אבקתי לבן בצורת S המחבר אי קטן ליבשת אל נידו, הוא אטרקציה פופולרית. שרטון החול מופיע רק בשעות השפל והוא באמת מחזה מדהים.

    טיולי אי הנחשים כוללים רצועת שרטון מדהימה, החבויה במפרץ Bacuit, שהוא המקום המושלם לטיול רומנטי תוך כדי צפייה בנוף עוצר נשימה. טבלו את רגליכם בחול או התרווחו לחופיו כשהגלים נפגשים משני הצדדים ומתנפצים עליכם בעדינות. אבל אל דאגה, אין נחשים באי הנחשים. שמו השני הוא האי ויגאן. היופי של אי הנחשים והאווירה השלווה שלו הופכים אותו לחובה לראות כשאתם באל נידו.

     

    צפו בשקיעה בחוף לאס קבאנאס

    חוף לאס קבאנאס (Las Cabanas Beach), הממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה מהעיר אל נידו (El Nido) עצמה, הוא ביקור חובה בשל השקיעות הרומנטיות שבו. לאס קבאנאס הוא כינוי המבוסס על אתר הנופש שנמצא כאן, אך שמו השני הוא חוף מרימגמג.

    בחוף יש מספר ברים ומסעדות. תוכלו לקנות משקאות וחטיפים בזמן ההמתנה לשקיעה או להירגע וליהנות מהאווירה הנינוחה של אתר תיירותי זה באל נידו.

    חלק מהברים והמסעדות האלה כוללים גם פופים או כיסאות על החוף, שם תוכלו לתפוס את המקום המושלם לצפייה בשקיעה. הטיפ שלנו הוא למצוא מושב בקצה השמאלי כדי לקבל את הנוף הטוב ביותר של השקיעה.

    אם אתם רוצים דרך אחרת ליהנות מהחוף הזה באל נידו, תוכלו גם לנסות את האומגה של לאס קבאנאס בה תוכלו ליהנות מנוף מדהים. בלילה, תוכלו גם ליהנות מארוחות רומנטיות על החוף.

     

    לטפס על צוקי טארו

    צוק טאראו של אל נידו הוא מראה בולט בעיר עצמה. במהלך העונה היבשה, תוכלו לטפס עליו ולראות נוף פנורמי של העיר אל נידו ומפרץ Bacuit. טאראו היא מילה מקומית ל"הרים", שכן ההגעה לפסגה תגרום לכם לטייל מעל צוקים וסלעים משוננים.

    ישנן שתי דרכים לטפס על צוקי טאראו: הטיול הרגיל או על ידי טיול חופה. אבל שניהם ידרשו ממך להתמודד עם פחד הגבהים שלך. הטיול הקבוע במעלה צוקי טאראו יגרום לכם לטפס על סלעי הגיר התלולים והחדים שלו. ביצוע טיול זה ידרוש מדריך ונעלי הליכה מתאימות.

    דרך חלופית ובטוחה הרבה יותר לראות את הנוף מצוקי טאראו היא על ידי ביצוע טיול החופה. בהשוואה לטיול הרגיל, סיור הליכה בחופה מספקים לכם ציוד בטיחות כמו קסדות ורתמות. ישנם שבילים מובנים בצוקים שתוכלו לעבור כדי לראות את הנופים הטובים ביותר. אפשרות זו היא פעילות מצוינת למטיילים חסרי ניסיון.

     

    לצלול לתוך מפלי Nagkalit-Kalit

    מלבד האיים, החופים והלגונות של אל נידו, תוכלו גם לטבול בבריכה הטבעית של מפלי נגקליט-קליט. הטיול למפלים הוא הרפתקה בפני עצמה, אך הטמפרטורה הקרירה של המים מפצה על מאמץ ההגעה למקום.

    "Nagkalit-kalit" מתרגם "Nagsaglit" ב Tagalog שפירושו "לקחת רגע". אתם בוודאי תשכחו את הזמן כי תחוו את היופי של המפלים ואת השמחה שהם מציעים לתיירים שמבקרים שם.

    מפלי נגקליט-קלית (Nagkalit-Kalit Waterfalls) ממוקמים בין העיירה אל נידו (El Nido) לחוף נקפאן (Nacpan). מהכביש הראשי תצטרכו לצאת לטרק של כ-20-45 דקות בג'ונגל ובנהרות כדי להגיע למפלים. ברגע שתגיעו למפלי נגקליט-קליט, תוכלו לבחור בין המפלים הגדולים או הקטנים ולצלול לבריכה הטבעית לשחייה מרעננת.

     

    לצלול ולחקור את החיים הימיים

    אל נידו מציעה גם כמה הרפתקאות מתחת למים לחובבי צלילה. ישנם מעל 40 נקודות צלילה שתוכלו לבחור מהן באל נידו. מגני אלמוגים, מנהרות, קירות אנכיים תלולים, מישורים חוליים ועד צלילות עמוקות, לאל נידו יש את כולם בשבילכם.

    רוב אתרי הצלילה באי נמצאים סביב האיים והחופים שלו הכלולים בסיורי הדילוג בין האיים. אתר הצלילה הפופולרי ביותר באל נידו הוא דרום מינילוק, שם תוכלו למצוא גני אלמוגים. אולי אפילו תקבלו הזדמנות נדירה לראות צבי ים.

    אתרי צלילה נוספים באל נידו כוללים את נורת' רוק (North Rock), הידוע במראה הפלאגי שלו, האי דילומקאד (Dilumacad) לצלילה במערות, האי אנטלולה (Entalula) בגני האלמוגים הצבעוניים שלו, וחוף נאט-נט (Nat-Nat) לצילום מאקרו צלילה.

    ×
    לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה, למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות