סל קניות

סל קניות ריק

עמוד הבית > אטרקציות בפיליפינים > פורט ברטון > אטרקציות בפורט ברטון

אטרקציות בפורט ברטון

דברו איתנו לתיאום החופשה המושלמת

    פורט ברטון (Port Barton), השוכנת בחוף הצפון-מערבי של פלאוואן, מצטיירת כמקלט חוף שליו שובה לב עם חופיו הבתוליים, המים הצלולים כבדולח והאווירה הנינוחה. שלא כמו מקבילותיה ההומות יותר, פורט ברטון נותרה פנינה נסתרת ומציעה למטיילים מקום מפלט שליו מוקף ביופי טבעי. בואו לחקור את האטרקציות הקסומות המגדירות את הקסם של פורט ברטון.

    צריכים עזרה בתיכנון הטיול?

    רק תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לכל השאר

    דילוג בין איים בפורט ברטון

    כמעט בכל אי תוכלו לצאת לטיולי יום לאיים הקטנים שמסביב ופורט ברטון בפלאוואן אינו יוצא מן הכלל. האיים במפרץ פורט ברטון אולי לא מרשימים כמו האיים באל נידו, אבל הם גם הרבה פחות צפופים.

    הסיורים בסירה מבקרים באיים שמסביב ובנקודות שנורקלינג וכוללים מדריכי טיולים בקיאים ומזנון ארוחת צהריים.

    חלק מהמקומות הטובים ביותר לסיור בין איים בפורט בארטון כוללים את:

    • Twin Reef אמור להיות המקום הטוב ביותר לשנורקלינג בפורט ברטון. כאן תוכלו לגלות מגוון דגים ואלמוגים צבעוניים. אם יש לכם מצלמה שמצלמת מתחת למים, אתם בהחלט צריכים להביא אותה. עם קצת מזל, תוכל לצלם סלפי עם נימו עצמו.

     

    • אי אקזוטי: כפי שהשם מגלה, האי האקזוטי מציע את כל מה שהייתם מצפים מאי אקזוטי. על החופים החוליים הלבנים, תוכלו להירגע לפני שתתקררו במים צלולים. אם אתם אוהבים את זה הרפתקני יותר, אתם יכולים גם לחקור את שונית האלמוגים, אשר ממוקמת ליד החוף. במהלך השפל, אתם יכולים אפילו ללכת דרך המים הרדודים אל האי השכן Albaguin.

     

    • האי הגרמני: אי זה נקרא למעשה אי אינאלדלאן, אך ידוע בכינוי האי הגרמני, המתייחס לבעלים הגרמני לשעבר של האי. כאן, תוכלו למצוא גם את אתר הנופש אינאלדלאן (Inaladelan Resort). בר אתר הנופש מגיש משקאות קרים מרעננים, מהם תוכלו ליהנות בערסלים שעל החוף. לא רחוק מהחוף, תוכלו למצוא גם עולמות תת-ימיים נהדרים שתוכלו לחקור תוך כדי שנורקלינג.

     

    • נקודת צבים: אם אתם רוצים לראות צבים, דאגו להזמין סיור הכולל את ספורט הצבים. בין האי הגרמני לאי מרינדג, תוכלו לגלות את הצבים שפורט ברטון בפלאוואן מפורסמת בהם. סביר להניח שתראו אותם בבוקר.

     

    • אי גן העדן: סירות רבות עוצרות כאן לארוחת צהריים, לעתים קרובות עם מזנון קטן של מטבח מקומי. עם זאת, כדאי להישאר באי זה זמן מה לאחר ארוחת הצהריים כדי להירגע או לקחת תנומה קצרה בשמש. כמובן, יש כאן גם אזור שחייה נחמד.

     

    • אי סטארפיש: אי סטארפיש הוא טכנית לא אי, אלא שרטון באמצע מפרץ פורט ברטון. כאן, תוכלו לגלות אינספור כוכבי ים ולשחות במים הכחולים היפים.

     

    החוף הראשי בפורט ברטון

    חוף טייטאי הוא החוף הראשי בפורט ברטון בפלאוון. אורכו של חוף זה הוא כקילומטר והוא ביתם של מספר מסעדות, ברים ואתרי חוף.

    כאן תוכלו ליהנות מארוחה טעימה וממשקה או לקבל עיסוי מקצועי תוך כדי האזנה לקול הים. בערב, תוכלו לצפות בשקיעות יפות, ולאחר מכן תוכלו להירגע לעתים קרובות לצלילי מוזיקה חיה באחד מהברים בחוף.

    לידיעתכם: המים בחוף Taytay הם לעתים קרובות עכורים ובימים מסוימים מלאים במדוזות קופסה (במיוחד במהלך מרץ ואפריל). מסיבה זו, עדיף לשאול את המקומיים מה מצב המדוזות הנוכחי.

    אם אתה עדיין נעקצים על ידי מדוזות, אתם יכולים לבקש עזרה באתר נופש או במסעדה. המקומיים יודעים מה לעשות ובדרך כלל מכינים חומץ וקפה לטיפול בעקיצה.

     

    קוקונט ביץ' ווייט ביץ'

    למרות שאתם יכול להירגע בחוף הראשי של פורט ברטון במשך ימים, אתם צריכים לבדוק את קוקונט ביץ 'ו White Beach גם כן, שהם כמה מהחופים האהובים בפורט ברטון ובכל פלוואן בכלל.

    הנסיעה לחוף קוקונט (Coconut Beach) אורכת כ-15 דקות, והנסיעה לחוף ווייט ביץ' (White Beach) אורכת כ-20 דקות. עם זאת, הדרך בלתי צפויה, תלולה ומתוחזקת רע. מסיבה זו, הרכיבה לשם מתאימה רק לרוכבים מנוסים.

    למרבה המזל, יש גם אפשרות ללכת. חוף קוקונט (Coconut Beach) נמצא במרחק של כ-30 דקות הליכה, ומשם ניתן להגיע לחוף ווייט ביץ' (White Beach) בתוך כ-15 דקות.

    קוקונט ביץ':

    קוקונט ביץ' (Coconut Beach) מציע אינסוף עצי קוקוס ומים מרעננים וצלולים. אבל לא קל למצוא מקום בצל, אם אתם מפחדים שייפול עליכם קוקוס מהעץ.

     

    ווייט ביץ':

    בעיה זו אינה בעיה כה גדולה בווייט ביץ'. אמנם יש כאן גם הרבה דקלי קוקוס, אבל יש גם כמה עצים אחרים שמספקים צל וערסלים בין הדקלים שמהם הוסרו הפירות המפחידים.

    יתר על כן, המים בווייט ביץ 'צלולים להפליא וטובים לשחייה. אבל שימו לב למדוזות. הן נמצאות גם כאן כמו כמעט בכל מקום בפורט ברטון בפלאוון.

    כמו כן, יש מחיר כניסה סמלי לשני החופים.

     

    מפלי פאמויאן וחוף פאמויאן

    מפלי פאמויאן:

    המפל בשם מפלי פאמויאן ממוקם ארבעה קילומטרים צפונית לפורט ברטון בפלאוואן. ניתן להגיע אליו ברגל או באופנוע. הנסיעה באופנוע אורכת כחצי שעה ומסתיימת באחו קטן. כאן מתחיל השביל למפל.

    אין דמי כניסה למפל אבל יש תיבת תרומות בתחילת השביל. מכאן, אתם צריכים לטייל כרבע שעה דרך הג'ונגל כדי להגיע למפל. אם תחליטו ללכת מפורט ברטון, זה לוקח בערך שעה.

    לאחר טיול ביער, מגיעים למפל אידילי עם בריכה טבעית לשחייה. המים קרירים ומרעננים!

    יש גם שולחנות פיקניק ושירותים בסגנון פיליפיני. זה מקום נהדר להסתובב במשך זמן מה! בעודכם שוחים או נחים על החוף, אתם מוקפים בצמחים טרופיים ובקולות של ציפורים שונות.

    חוף פאמויאן:

    לא הרבה יותר רחוק ממפלי פאמויאן, תוכלו למצוא את חוף פאמויאן. חוף זה נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה באופנוע או שעה הליכה מפורט ברטון.

    מכיוון שהחוף הזה מעט רחוק יותר מהעיר, יהיו כאן פחות אנשים מאשר בווייט ביץ' ובחוף קוקונט. מסיבה זו, חוף פאמויאן הוא המקום המושלם להירגע בבדידות מוחלטת. כמו כן, אם יתמזל מזלכם, תראו ערימות של כוכבי ים במים.

     

    חוף נאונאו וחוף ביגהו

    שני חופים אלה ממוקמים בין פורט ברטון (Port Barton) לבין לונג ביץ' (Long Beach) המפורסם של סן וינסנטה. עם זאת, הדרך לחופים אלה אפילו לא יכולה להיקרא כביש, מכיוון שהיא מאוד לא יעילה וקשה לנסוע בה. זה יותר כמו שביל אופנועים למכוניות – אחד הכבישים הגרועים ביותר שיש בפיליפינים.

    לכן, מומלץ לשכור טרקטורון או רכב למסלול זה. המכונית היא האפשרות הבטוחה יותר. זה לוקח בערך 60 דקות נסיעה לשני חופים אלה. הכביש חולף על פני חוף פומיאן וממשיך צפונה.

    ראשית, תראו את חוף נאונאו משמאל וחוף ביגהו (Bigaho) נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה נוספות בהמשך הדרך. שני החופים מבודדים לחלוטין, ומציעים מים צלולים להפליא.

    ×
    לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה, למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות