סל קניות

סל קניות ריק

עמוד הבית > אטרקציות בפיליפינים > פוארטו פרינססה > אטרקציות בפוארטו פרינססה

אטרקציות בפוארטו פרינססה

דברו איתנו לתיאום החופשה המושלמת

    פוארטו פרינססה (Puerto Princesa), עיר הבירה של פלאוואן , היא יעד המשלב בצורה חלקה יופי טבעי עם עושר תרבותי. פוארטו פרינססה, הידועה כשער לנופים הקסומים של פלאוואן, מציעה מגוון רחב של אטרקציות המשרתות חובבי טבע, מחפשי הרפתקאות ואלה הלהוטים להתעמק בתרבות המקומית. בואו נצא למסע כדי לחקור את האטרקציות שובות הלב המגדירות את הקסם הייחודי של פוארטו פרינססה.

    אטרקציות בפוארטו פרינססה

    צפייה בגחליליות (שייט במפרץ) בפוארטו פרינססה

    צפייה בגחליליות בפוארטו פרינססה היא חוויה ייחודית וקסומה שמושכת תיירים רבים. הגחליליות, או בשמן המדעי…

    קרא עוד

    דילוג איים במפרץ הונדה בפוארטו פרינססה

    Tour highlights: Luli Island, Star Fish Island and Cowrie Island Inclusions: licensed tour guide, picnic…

    קרא עוד

    סיור בנהר התת קרקעי עם אומגה בסלע אוגונג בפוארטו פרינססה

    Inclusions: Permit, audio tour, licensed tour guide, buffet lunch, tourist boat rental, parking fee, terminal…

    קרא עוד

    סיור בנהר התת קרקעי וסיור מנגרובים בפוארטו פרינססה

    Inclusions: Permit, audio tour, licensed tour guide, buffet lunch, tourist boat rental, parking fee, terminal…

    קרא עוד

    סיור בנהר התת קרקעי פוארטו פרינססה

    Inclusions: Permit, audio tour, licensed tour guide, buffet lunch, tourist boat rental, parking fee, terminal…

    קרא עוד

    חצי יום טיול בפוארטו פרינססה

    Tour highlights: Crocodile Farm, Bakers Hill, Metra’s Ranch, Souvenir shop, Plaza Quartel, Immaculate Conception Cathedral…

    קרא עוד

    מתלבטים באילו אטרקציות לבחור?

    דברו איתנו

    צריכים עזרה בתיכנון הטיול?

    רק תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לכל השאר

    פוארטו פרינססה, הממוקמת במחוז היפה פאלאוואן, היא יותר מסתם נקודת מעבר לאל נידו. עיר פרובינציאלית רחבת ידיים זו המכונה "העיר ביער" מפורסמת בנופיה עוצרי הנשימה ומכסה שטח גדול עם הרבה אתרים טבעיים, תרבותיים והיסטוריים שמבקרים מקומיים ובינלאומיים יכולים לחקור.

     

    בקרו בנהר התת-קרקעי של פאלאוואן

    טיול בפוארטו פרינססה אינו שלם בלי ביקור באתר המורשת העולמית של אונסק"ו וב-New7Wonders of Nature, בפארק הלאומי הנהר התת-קרקעי פוארטו פרינססה בסבאנג. מערכת מערות רחבת ידיים זו, הידועה גם בשם הנהר התת-קרקעי פוארטו פרינססה, היא האטרקציה התיירותית העיקרית של המחוז ואחד המקומות הטובים ביותר לבקר בפוארטו פרינססה.

    הוא כולל תצורות קארסט, יערות בתוליים, נטיפים וזקיפים גדולים, ונהר תת קרקעי באורך 8.2 קילומטרים.

    מלבד הנהר התת-קרקעי המשתרע לאורך 8.2 ק"מ, תוכלו גם לטייל ביערות הפארק כדי לצפות בחיות בר. היערות מארחים מגוון רחב של ציפורים, יונקים וזוחלים, כולם חיים בשלווה בתוך שטח הפארק.

    הדרך הטובה ביותר לחקור את הפלא הטבעי הזה היא להצטרף לסיורי נהר תת קרקעיים בפוארטו פרינססה, שם תעלו על סירות משוטים ממונעות.

     

    הונדה ביי

    חובבי החוף מדלגים לעתים קרובות על פוארטו פרינססה לטובת אל נידו וקורון, שכנותיה המפורסמות יותר. מלבד חוויית הנהר התת קרקעי, מפרץ הונדה בפוארטו פרינססה התברך בחופי חול לבן ובאיים קטנים עשירים בחיים ימיים. זהו אחד המקומות שחובה לבקר בהם בפוארטו פרינססה.

    תוכלו לבקר באי קאוורי (Cowrie Island), באי לולי (Luli Island) ובאי סטארפיש (Starfish Island), כולם מקומות נהדרים לשחייה ולשנורקלינג.

    האי קאוורי (Cowrie Island) הוא תחנת ביניים פופולרית לארוחת צהריים המוגשת על ידי אנשי הסירות או מדריכי הטיולים.  החוף כולל ביתנים עם אזור עיסוי המשקיף על נוף ציורי של האוקיינוס. תוכלו גם להזמין בירה או קוקטיילים בבר בעודכם סופגים את השמש.

    האי לולי הוא שרטון, ומופיע רק בשעות השפל. הוא גובל במנגרובים, כולל לגונה שבה תוכלו לשחות וקרש צלילה שבו תוכלו לקפוץ למי הטורקיז שלו. אי כוכבי הים מפורסם בכך שיש בו אוכלוסייה משמעותית של זנים שונים של כוכבי ים.

     

    קנו פינוקים בבייקר'ס היל

    תחנת סיור זו בעיר פוארטו פרינססה היא יעד אוכל נהדר. כפי שהשם מרמז, הוא יושב על ראש גבעה ומציע מאפים שונים. הם ידועים בעיקר בזכות ההופיה שלהם (מאפה ממולא שעועית, דמוי עוגת ירח) שמגיע במגוון טעמים, עם אובה (בטטה סגולה) כרב מכר.

    בבייקר'ס היל יש גם פיצרייה, מטבח ומסעדה אם אתם רוצים ארוחה משביעה יותר מלבד חטיפי הופיה. תוכלו לבחור בין פיצה, פסטה, כריכים ושייקים. המעדן האקזוטי של פלאוואן טמילוק (תולעת עץ) מוגש גם במסעדה שלהם אם אתם מוכנים לזה!

    מלבד המאפים הטעימים, בבייקר'ס היל יש גם גינה עם פסלים מהנים, מושלמת לצילומים עם ילדים ומשפחות. אולי אפילו תבחינו כאן בטווסים! בלילה, הוא אידיאלי לטיולים רומנטיים. הודות למיקומה, בייקר היל כוללת גם מרפסת נוף בה תוכלו ליהנות מנוף פנורמי של פוארטו פרינססה.

     

    חופי פוארטו פרינססה

    לא צריך לקפוץ על סירה כדי להירגע בכמה מחופי החול הלבן כאן. אטרקציות בפוארטו פרינססה כגון חוף נגטאבון (Nagtabon Beach), חוף סבאנג (Sabang Beach) וחוף טאלאודיונג (Talaudyong Beach) נגישות בקלות באמצעות נסיעה יבשתית.

    אם אתם מהטיפוסים שרוצים לרבוץ על החוף ולהשתזף או רוצים את הצלילים המרגיעים של הגלים כמוזיקת הרקע שלכם, פוארטו פרינססה לא תאכזב.

    חוף נגטאבון (Nagtabon Beach) מציע מפלט שליו למטיילים עם חופי הדקלים שלו ורצועת החוף הארוכה של החול הלבן. תוכלו אפילו לראות כאן דייגים עם השלל הטרי ביותר שלהם. חוף סבאנג הוא בדרך כלל אתר פיקניק למטיילים, אך החול הדק שלו מושלם לטיולים מרגיעים או לשיזוף.

    לחלופין, תוכלו לחקור את עצי המנגרובים הסמוכים ולחקור את שביל הג'ונגל. חוף טלאודיונג (Talaudyong Beach) הוא מקום מפלט טרופי מרגיע בו תוכלו לטבול במימיו הכחולים, לבנות ארמונות חול על החוף, או לישון בערסל מתחת לעצים.

     

    צפו בגחליליות בנהר איוואהיג ובנהר אירוואן

    הרפתקאות לא נגמרות רק בגלל שהשמש שקעה. מעבר לנהר התת קרקעי, האיים, החופים והאטרקציות בעיר, פוארטו פרינססה מציעה את החוויה הייחודית של צפייה בגחליליות.

    צאו לטיול לנהר איוואהיג (Iwahig River) או לנהר אירוואן (Irawan River) בפוארטו פרינססה (Puerto Princesa) לאחר שקיעת השמש, הירגעו כשהסירה מדשדשת ביער המנגרובים, וחכו לאלפי הגחליליות שיופיעו!

    תעלו על סירות משוטים ותשוטטו לאורך הנהר שלאורכו עצי מנגרובים ועצים בהם הגחליליות חיות בשפע. כדי לקבל את חוויית הצפייה הטובה ביותר בגחליליות, אסור לצלם פלאש, כך שלא תפריעו ותבריחו את הגחליליות.

    זוהי אחת הפעילויות המובילות בפוארטו פרינססה אם אתם רוצים להירגע מחיי העיר וליהנות מיופיו של הטבע.

     

    שתו במבשלת Palaweño

    כשמדובר בחיי הלילה של פוארטו פרינססה, היעד האולטימטיבי ברשימה שלכם צריכה להיות מבשלת Palaweño. מבשלת הקראפט הראשונה בבעלות והפעלה נשית, מכה גלים בתקשורת העולמית בגלל הקו הייחודי של בירות בוטיק המיוצרות ממרכיבים מקומיים טריים כמו קוקוס, מנגו, דבש ותבלינים.

    בירות הדגל שלהם הזמינות לאורך כל השנה כוללות את Ambog Ale (אמריקן אמבר אייל), Palawan Wit (בירת חיטה בלגית), Palaw'An (Honey Kolsch), Ayahay IPA ו-Hunter (Honey Nut Brown Ale). המסעדה מציעה גם בירות עונתיות כגון Buko Loco Coconut Cream Ale ו-Mango de Palawan.

    מלבד הגשת הבירות שלהם בחדר הברזים של מבשלת Palaweño, הם מבשלים ומתייגים ידנית כ -1200 ארגזים מדי חודש ונמכרים בברים, מסעדות ובתי מלון מקומיים בפוארטו פרינססה ובשאר המחוז.

     

    הסלע של אוגונג

    אטרקציה טבעית נוספת בפוארטו פרינססה היא תצורת אבן גיר מלכותית מכוסה טחב בגובה 25 מטרים הנקראת סלע אוגונג. המילה "אוגונג" מתייחסת לצליל דמוי פעמון מהדהד שמופק כשמכים או דופקים על הקירות.

    סלע אוגונג הוא חלק מאתר המורשת העולמית של אונסק"ו, והוא בדרך כלל סיור צדדי בטיול הנהר התת-קרקעי.

    כאן, אתם יכולים לנסות הרפתקאות מסעירות כמו spelunking, אומגה, טיפוס צוקים, אופני zip, וקפיצות בסיס. הפעילויות יעניקו לכם גם תצפית של 360 מעלות על הנוף.

    תוכלו להידחק דרך הסדקים והמערות הצרים, לטפס על סולמות ולהחליק דרך חורים. תוכלו לנסות גם את פעילות האומגה שבה תעשו ירידה של 71 מטר.

     

    בקרו בחוות התנינים

    מרכז ההצלה ושימור חיות הבר של פאלאוואן (Palawan Rescue and Wildlife Conservation Centre), הידוע גם בשם חוות התנינים, הוא מרכז מחקר לתנינים ומינים אחרים בסכנת הכחדה בפאלאוואן.

    מרכז חיות הבר בגודל שמונה דונם מאכלס מאות תנינים ויכול להכיל עד 4000. כאן תוכלו ללמוד עוד על היצורים בסכנת הכחדה ולקבל מבט מקרוב עליהם.

    סיור בחוות התנינים יאפשר לכם לראות שני סוגים בסכנת הכחדה של יצור זה שהמרכז שואף לשמר: תניני מים מלוחים ותניני מים מתוקים.

    תוכלו גם לבקר בתערוכת שלד התנינים, כדי לראות תינוקות תנינים שתוכלו ללטף עם השגחה, ובמתחם הביצה תנינים בוגרים שתוכלו גם להאכיל.

    מלבד התנינים, יש גם מיני גן חיות ופארק חיות בר המאכלס מינים שונים של ציפורים, יונקים, זוחלים ובעלי חיים אחרים הנמצאים בפלאוואן ומורשים לשוטט בחופשיות.

     

    צפו בנוף מהחווה של מיטרה

    אתר תיירותי מפורסם זה בפוארטו פרינססה ידוע גם בשם ראנצ'ו סט. מוניקה, והוא בבעלות יו"ר בית הנבחרים לשעבר, רמון מיטרה ג'וניור. בדומה לגבעת בייקר, חוות מיטרה מציעה נוף פנטסטי של פוארטו פרינססה ומפרץ הונדה בשל מיקומה על ראש גבעה.

    חוות מיטרה התחילה כמתחם פיקניק מפורסם כמו זה של טגאיטאי. כיום, היא ידועה כיעד ידידותי למשפחות בו תוכלו לצאת לרכיבה על סוסים, לרכוב על אומגה של 4 תחנות או ללכת במורד גשר תלוי. תוכלו גם להירגע על מרפסת הנוף ולספוג את המראה עוצר הנשימה מהחווה.

     

    פארק פוארטו פרינססה סיטי בייווק

    גלו את פארק פוארטו פרינססה סיטי בייווק (Puerto Princesa City Baywalk Park) (או Baywalk), פארק קהילתי פתוח על חוף הים בו תוכלו לטייל, לרכוב על אופניים או לצפות בנוף השקיעה.

    טיילת החוף מושכת רצים ורוכבי אופניים בשעות הבוקר המוקדמות, וקבוצות חברים בשעות אחר הצהריים המאוחרות עד הלילה. כדאי לצפות בשקיעה או לנסות את החטיפים והמשקאות המקומיים בדוכני המזון. ישנן גם מסעדות בהן תוכלו לטעום מאכלי ים טריים לארוחת הערב.

     

    מוזיאון פאלאוואן

    פאלאוואן היא לא רק ביתם של פלאי טבע בעלי שם עולמי; היא גם מחוז בעל חשיבות היסטורית בגלל מערות טאבון (הידועות כערש הציוויליזציה הפיליפינית).

    זה היה במערות הטבון של פאלאוואן שם התגלה איש הטבון, עצמות האדם העתיקות ביותר שנמצאו בפיליפינים. תוכלו גם למצוא שרידים וממצאים אחרים שנחשפו במערות טאבון במוזיאון פאלאוואן.

    פאלאוואן היא גם ביתם של שבטים ילידים שונים, אחד מהם הוא Tagbanuas, קבוצה אתנו-לשונית שהשתמשה בכתב סילבי לפני הגעתם של המתיישבים הספרדים למדינה.

    מוזיאון פאלאוואן מציג את הטבאנואס וילידים אחרים ושבטים אתנו-לשוניים כמו הפאלאוואנים והקויונונים. מוזיאון פאלאוואן מציג גם את חיות הבר של המחוז.

     

    גן פרפרים וכפר שבטי

    אם אתם אוהבים פרפרים, גנים יפהפיים וקצת תרבות, הקפידו לכלול את הגן האקולוגי של הפרפרים ואת הכפר השבטי במסלול שלכם.

    החלק הראשון של הסיור כאן הוא בגן הפרפרים בו תוכלו לצפות בפרפרים צבעוניים וגם ללמוד עליהם יותר. מלבד הפרפרים, תוכלו למצוא כאן חרקים נדירים וחיות בר אנדמיות שניצלו גם בפלאוואן, כמו חתול הדוב של פאלאוואן ופסיון הטווס של פאלאוואן.

    בחלקו האחורי של גן הפרפרים נמצא כפר מעשה ידי אדם שבו תוכלו לתקשר עם השבט הילידי, שנחשב לאחד התושבים העתיקים ביותר של פלאוואן.

    כאן תוכלו ללמוד על תרבותם, ומנהגים כמו שפתם העתיקה הנקראת פליאוגרף פאלאוואן. איך הם צדים עם חצים מפוצצים רעל ואפילו שומעים את המוזיקה המסורתית שלהם. אתם יכולים גם לקנות מזכרות, כמו סלים ומחצלות שנעשו בעבודת יד.

     

    אומגת Sabang X

    אם אתם מרגישים הרפתקנים, בפוארטו פרינססה יש עוד יעד אומגה מפורסם שחובה לנסות ליד הנהר התת קרקעי – אומגה Sabang X. אומגה זו, שאורכה 800 מטר וגובהה 50 מטר, היא האומגה הארוכה ביותר בפיליפינים.

    ההגעה לרציף תדרוש מכם לצאת לטרק במסלול, שייקח כ-10 דקות או יותר, תלוי בקצב שלכם. ברגע שתהיו נעולים, תחצו את המים ותקבלו נוף עוצר נשימה של ההרים והים של פוארטו פרינססה.

    הנסיעה באומגה היא כשתי דקות בלבד, אך זה יהיה מספיק זמן עבורכם כדי לספוג את היופי של המים הכחולים הבהירים והצלולים של פוארטו פרינססה.

    ×
    לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה, למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות