סל קניות

סל קניות ריק

עמוד הבית > אטרקציות בפיליפינים > מואל בוהל > אטרקציות במוהל בוהל

אטרקציות במוהל בוהל

דברו איתנו לתיאום החופשה המושלמת

    שוכן על החוף הדרום-מערבי של סבו (Cebu) בפיליפינים, מואל בוהל (Moalboal) הוא גן עדן טרופי המזמין מטיילים עם החיים הימיים התוססים שלו, נופים מדהימים ואווירת חוף רגועה. מאתרי צלילה בעלי שם עולמי ועד מפלים ציוריים, מואל בוהל מציגה מגוון רחב של אטרקציות המשרתות את הרוח ההרפתקנית ואת אלו המחפשים מקום מפלט שליו. בואו נצא למסע כדי לחקור את האטרקציות הקסומות שהופכות את מואל בוהל ליעד שאין שני לו.

    אטרקציות במוהל בוהל

    סיור קניונירינג במפלי הקוואסן וסיור במואלבואל

    Description Conquer the flow of waterfalls in this heart-pounding journey, breathtaking landscapes, where crystal-clear blue…

    קרא עוד

    סיור צפייה בכרישי לווייתן באוסלוב וריצת סרדינים עם סיור במואלבואל

    Description Escape to the two most popular tourist destinations in the Southern part of Cebu…

    קרא עוד

    סיור במואלבואל וריצת סרדינים

    Description Snorkel in what is considered as the best dive site in Cebu. Get a…

    קרא עוד

    מתלבטים באילו אטרקציות לבחור?

    דברו איתנו

    צריכים עזרה בתיכנון הטיול?

    רק תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לכל השאר

    מואלבואל היא עיירת נופש קטנטנה על החוף בחלק הדרום-מערבי של סבו בפיליפינים. היא פופולרית בקרב צוללנים בגלל החיים הימיים העשירים שלה, במיוחד חווית ריצת הסרדינים.

    העיירה הקטנה הזו, במרחק כמה שעות נסיעה מסבו סיטי, היא המקום היחיד בפיליפינים בו תוכלו לראות את ריצת הסרדינים המרהיבה לאורך כל השנה.

    צוללנים מהפיליפינים ומרחבי העולם מגיעים לעיירת החוף הקטנה הזו רק כדי לשחות עם דג הכסף. אבל זה לא הדבר היחיד שאפשר לראות ולעשות במואלבואל.

    מלבד צלילה, יש גם פעילויות יבשתיות שתוכלו לעשות, אוכל שתוכלו להתענג עליו, וחופים בהם תוכלו להירגע.

    בין אם אתם מחפשים לקחת פסק זמן מחיי העיר העמוסים או מעוניינים לחקור את פלאי הטבע, הנה הדברים המובילים לעשות במואלבואל שכדאי לכם לכלול בטיול שלכם.

     

    ריצת סרדינים

    אם אי פעם חלמתם לשחות עם להקת דגים ענקית, מואלבואל תגשים את החלום שלכם עם ריכוז צפוף של סרדינים ששוחים בהמוניהם לאורך קיר שונית במרחק של 30 מטרים מחוף פנגסאמה.

    הסיור פעיל לאורך כל השנה, כך שתוכלו ללכת לבקר בתופעת הטבע הייחודית הזו בכל עת.

    ואם יתמזל מזלכם, אולי אפילו תזכו לראות כריש סף שמחפש לאכול סרדינים לארוחת ערב. אל תפספסו את החוויה הייחודית הזו במואלבואל.

     

    גלו את החיים הימיים באי פסקדור

    מואלבואל שבפיליפינים היא אחד מאתרי התיירות המובילים בוויסאיאס בזכות אתרי הצלילה בשונית שלה, ואחד מאתרי הצלילה היפים ביותר שלה נמצא באי פסקדור.

    שוניות האי הזעיר משתפלות בעדינות כלפי מטה; אלמוגים רכים מכסים את 5 עד 10 המטרים הראשונים מהחוף, ואז צונחים לפתע לגובה של 40 מטרים ויוצרים קיר שונית קשה.

    מאות, אם לא אלפי, מיני דגים, עושים את ביתם בשוניות של האי פסקדור.

    צוללנים מנוסים יכולים ללכת לקתדרלה, מערה תת ימית פתוחה הממוקמת בצד המערבי של האי פסקדור. בקתדרלה יש גם מגוון רחב של אלמוגים, דגים, ואפילו תמנון וצלופח.

     

    מפלי קוואסאן בבאדיאן

    אחד הדברים המובילים לעשות בסבו הוא להצטרף לסיורי מפלי קוואסאן בבדיאן, כ -40 דקות נסיעה בתלת אופן מחוף פנגסאמה. עם ההגעה לנקודת ההורדה למפלים, עליכם ללכת עוד 20 דקות כדי להגיע למפלים.

    המסע בן השעה, יהיה שווה את זה ברגע שתראו את מפלי קוואסן. הבריכה מתחת למפל בעלת גוון מזמין של טורקיז בהיר.

    אתם יכולים להגיע לכאן על ידי הצטרפות לטיולי canyoneering מ Alegria. הפעילות תכלול טרקים וחקר היער העבות וקפיצה מצוקים למי הטורקיז. לאורך הדרך, אתם יכולים לנסות להתנדנד מחבל הטרזן ולקפוץ לתוך הנהר.

    טיולי יום למפלי קוואסאן יאפשרו לכם גם לרכוב על רפסודת במבוק שתוכלו למשוך ממש מתחת למפלים למקלחת מרעננת. המים עמוקים למדי, ולכן מומלץ לשכור חגורת הצלה.

     

    כוכבי ים בחוף למבאג

    כחצי שעה על תלת אופן מחוף Panagsama הוא חוף Lambug השקט ורגוע יותר. ברצועת החוף הלבנה הזעירה הזו יש מים צלולים מאוד מלאים בכוכבי ים בכל הגדלים.

    זה חוף נהדר לבלות, לשחות ולבלות את היום עם הילדים. ישנם גם קוטג'ים המנקדים את החוף שאתם יכולים לשכור למשך היום.

     

    החוף הלבן של מואלבואל

    ווייט ביץ' (White Beach) במואלבואל (Moalboal) נמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה בתלת אופן מחוף פנגסאמה (Panagsama Beach). הוא קצת יותר צפוף מאשר Lambug Beach, אם כי אתם עדיין יכולים למצוא מקום לשבת ולהשתזף בקלות.

    חוף זה הוא גם מקום טוב לרבוץ ולתפוס את השקיעה.

     

    בירה בחוף פנגסאמה

    חוף פנגסאמה עשוי להיות רק רצועת חול קטנה שהיא יותר נקודת זינוק למי שיוצא לצלילות עם סרדינים.

    הוא גם מלא במסעדות וברים בהם תוכלו להירגע ולשתות עם חברים. זה גם המקום שבו מרוכזים רוב חיי הלילה של מואלבואל.

     

    צלילה בשונית בית מואלבואל

    במואלבואל, אתם לא צריכים לנסוע רחוק בסירה רק כדי להגיע לאתר צלילה. שונית הבית של מואלבואל נמצאת רק כמה מטרים מהחוף, כך שתוכלו ללכת מהחוף ולצלול ישר לתוך השונית.

    אם אתם מודאגים מאיכות החיים הימיים שתוכלו לראות משונית כל כך קרובה לחוף, אל תדאגו! גם במרחק זה תוכלו לראות אלמוגים בשפע, ספוגי ים צבעוניים, דגים שונים, תמנון ועוד…

     

    דגים גדולים במקלט הימי רונדה

    המקלט הימי רונדה (Ronda Marine Sanctuary), הנמצא במרחק של 15-20 דקות שיט בסירה מחוף פנגסאמה (Panagsama Beach), הוא אחד מאתרי הצלילה הטובים ביותר במואלבואל (Moalboal).

    זה המקום שתרצו לבקר בו אם תרצו לראות יצורים ימיים גדולים יותר כמו דג צינור הרפאים, מניפות ים ענקיות, ברקודה ועוד. אתם יכולים גם לראות דגים קטנים יותר משתובבים באלמוגים הרכים והקשים.

     

    שנורקלינג בשמורת הטבע הימית טאבלה (Tuble Marine Sanctuary)

    לאחר ביקור בשמורת הטבע הימית רונדה (Ronda Marine Sanctuary), גשו לחוף ווייט ביץ' (White Beach) ובקרו בשמורת הטבע הימית טאבלה (Tuble Marine Sanctuary). מימיו הרדודים יחסית הופכים אותו לאתר שנורקלינג מושלם.

    אפילו בעומק של 10 מטרים בלבד, אתם כבר יכול לראות מגוון רחב של בעלי חיים ימיים, כולל צב הוקסביל וצב ירוק.

     

    קירות הצלילה של שונית קאסאי

    ממוקמת ליד חוף Panagsama היא שונית Kasai. באתר צלילה זה, מספר קניונים ומערות שופעות דגים, אלמוגים, צלופחים ונחשי ים מחכים לכם.

    היזהרו מדגי עטלף עגולים, דגי נץ מנומרים, דגי תוכים דו-צבעיים ודגי דורבן בצלילה שלכם בשונית קאסאי.

     

    צלילה במקלט הימי טונגו

    המים הרדודים של שמורת טונגו הימית (Tongo Marine Sanctuary), במרחק של 2 ק"מ מחוף פנגסאמה (Panagsama Beach), הם הבית המושלם לדגים צעירים.

    הבחינו בדגי הרפאים המעוטרים, באלמוגי השולחן ובצדפות האש החשמליות בצלילה שלכם בשמורת טונגו הימית. אולי תוכלו לתפוס כאן גם ריצת סרדינים.

     

    בקרו באתרי צלילה נוספים באזור מואלבואל

    ישנם אתרי צלילה רבים אחרים סביב Moalboal שאתם יכולים לחקור. צפונית לחוף הלבן נמצא אתר הריסות המטוסים, שבו שוכבים שרידי מטוס דו-מושבי ישן בשונית.

    אלמוגים החלו כעת לגדול על המטוס. בקיר טליסיי יש מדרון וחומה, כמו גם מספר מערות שניתן לחקור. תוכלו לראות צבי ים ירוקים ודגי מנדרין בקיר טליסיי, בין בעלי חיים ימיים אחרים.

    האי השקוע בעיירה באדיאן הסמוכה, מיועד בעיקר לצוללנים מנוסים בלבד. זהו הר תת קרקעי בין סבו לאיי נגרוס, שם תוכלו לראות ברקודה ענקית וטונה.

    ×
    לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה, למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות